©  Foto:

Sommerkampagne 2021

Effekt af attraktionskampagne sommer/efterår 2021

Digitale kampagner
Konkurrence: Vind ophold: 692.441 visninger - 1348 klik til website (CTR 0,19 - Benchmark: 0,15-0,25).

Just another - målrettet tyskere ved Vestkysten
466.784 visninger - 552 klik til website (CTR: 0,12) - for mange attraktioner i spil til, at kampagnen har performet højt.

  • 10 sek. attraktionsfilm (august-oktober, natur- og kulturturister): 564.628 visninger - 63,8 har set til ende.
  • 10 sek. attraktionsfilm (August-oktober, børnefamilier): 581.834 visninger - 72,39 har set til ende.
  • Sort Sol film (august-oktober): 554.158 visninger - 61,78 har set til ende.
  • Sort Sol konkurrence (august-september): 897.906 visninger - 3485 klik til web (CTR: 0,35).
  • Ambassadørfilm: 1.184.881 visninger - gen. afspilning: 9 sek.

Målgruppe: Børnefamilier/40-80 årige natur-og kulturturister, der er på ferie ved Vestkysten (DK/DE)

  • Digital kampagne målrettet danskere/tyskere i sommerhusområderne fra Tønder til Hvide Sande ved Vestkysten. (Tyskere: top 100 af de største tyske medier målrettet brugere, der er kommet til området)
  • Outdoor kampagne i sommerhusområderne fra Tønder til Hvide Sande /Bypyloneri Esbjerg Kommune.
  • Annoncering i trykte medier langs Vestkysten.
  • Mulighed for at synliggøre attraktioner på torvet hen over sommeren i samarbejde med Esbjerg City og deres Sommer City projekt.
  • Sommerkampagne på TV2 Syd - udelukkende primetime.
  • FILM: Vadehavscentret - når vi formidler naturvidenskab /Ribe VikingeCenter - Når vi går på indkøb.

Film 1
Film 2
Film 3
Film 4

Annonce 1
Annonce 2
Annonce 3
Annonce 4 - DE
Annonce 5 - DE

Konkurrence - vind et sommerhusophold hos Danibo på Fanø
Konkurrence - vind et ophold på Hotel Dagmar i Ribe

Tysk Just Another kampagne

Bypyloner ved indfaldsveje

Skilte ved Netto

Skilte til busser