Gå til indhold
©  Foto:

Workshop for outdoorvirksomheder

Den 10. januar afholdt vi i samarbejde med Kasper Møgelvang fra Den Orange Elevator workshop for outdoorvirksomheder.

9 personer fra 6 forskellige virksomheder deltog i workshoppen. Deltagerne fik præsenteret både den nyeste viden om trends inden for outdoorturisme og en række konkrete værktøjer til at bruge i virksomhedernes  dagligdag.

Nogle af hovedbudskaberne fra Kasper Møgelvang var
Outdoor er et marked i kraftig vækst og at der er store muligheder for både at udvide salget af eksisterende produkter og udvikle nye produkter. Også produkter og ydelser, som vi opfatter som skæve, som for eksempel tang-safari.
Outdoor produkter sælges generelt for billigt og vi er ikke dygtige nok til at koble ekstra ydelser på og skabe mersalg.
Outdoor virksomheder er generelt meget små og har derfor stor nytte af samarbejde med andre aktører fra branchen.

Der var en livlig diskussion på workshoppen, der blev etableret kontakter og næste skridt bliver, at de deltagende virksomheder får mulighed for 1:1 sparring med Kasper Møgelvang.

Du kan læse Kasper Møgelvangs præsentation her