©  Foto:

Efterårskampagne 2021

Effekt af attraktionskampagne sommer/efterår 2021

Digitale kampagner
Konkurrence: Vind ophold: 692.441 visninger - 1348 klik til website (CTR 0,19 - Benchmark: 0,15-0,25).

Just another - målrettet tyskere ved Vestkysten
466.784 visninger - 552 klik til website (CTR: 0,12) - for mange attraktioner i spil til, at kampagnen har performet højt.

  • 10 sek. attraktionsfilm (august-oktober, natur- og kulturturister): 564.628 visninger - 63,8 har set til ende.
  • 10 sek. attraktionsfilm (August-oktober, børnefamilier): 581.834 visninger - 72,39 har set til ende.
  • Sort Sol film (august-oktober): 554.158 visninger - 61,78 har set til ende.
  • Sort Sol konkurrence (august-september): 897.906 visninger - 3485 klik til web (CTR: 0,35).
  • Ambassadørfilm: 1.184.881 visninger - gen. afspilning: 9 sek.

Målgrupper: østdanskere (40-80 årige natur-og kulturturister) og børnefamilier.  

  • Fælles annoncering i Politikken/Berlingske/Kristeligt Dagblad/JFM.
  • Digital kampagne målrettet østdanskere (40-80 årige natur-og kulturturister) samt børnefamilier.
  • Contentudvikling: nye film/fotos fra attraktioner.

Film: Nye film (når de kommer), sort sol film - Når vi kigger på fugle + Østers - Når vi henter Take Away. 

Film 1
Film 2

Annonce 1
Annonce 2
Annonce 3
Annonce 4
Annonce 5